больш іголак, дзікабраза мне дай

Снежань 7, 2010

Паколькі цяпер у мяне ёсць страшныя адной сваёй наяўнасцю пруткі 1,25 (міліметраў!), рукавіцы для Лены Ка і іншыя прызнаюцца цяпер ня-тонкімі, але да тонкіх страшна падыйсці. І ўвогуле, у ход пайшлі трохміліметровыя малышкі, якімі я спрабую даказаць, што тоўсты жакард не абавязкова так жудасны, як сувенірныя літоўскія рукавіцы. Не магу паверыць, што мы іх любілі! Нядаўна глядзелі з Яськай – гэта ж чыста бервяно.

Сканэр не перадае, што сіні  – не проста сіні, а зеленаваты, з венецыянскіх ліштваў. Але гэта так; і, перакладваючы клубок, нават у дурацкім вечаровым асвятленні, я крыху падскокваю ад глыбокай дакладнасці адцення, якое ў вільготнай прыморскай смузе здолена ўзнавіць рыжская прадзільная фабрыка “Сонца”. Яшчэ адна італійская пара, напэўна, да лета не падыйдзе, а сан-марка я распусціла, таму што не хапіла нітак.

2 каментарыя to “больш іголак, дзікабраза мне дай”

  1. groonya said

    красота 🙂

Пакінуць адказ

