Иллюминаты – это простые люди

Красавік 18, 2010

Вельмі хацелася ізумляцца, навошта Туртура стаў здымаць такое кіно. Хаця вельмі ясна: чалавеку хочацца нечага большага, і заўсёды няёмка, калі большае атрымліваецца меншым. У фільме як адмыслова мучаецца ад ацэнкі крытыка-сноба рэжысёр Тучы, просты чалавек, страдаюшчая экзістэнцыя. Як бы гаворыць: будзеш строга судзіць маё кіно, узгадай, які я жывы і ранімы. Ага!

І, строга кажучы, пасярод занудства раз-раз прабіваецца жывая нотка. Можна сказаць, пульсацыя. Но, можа быць, гэта заяц праскакаў, а табе не хочацца верыць, што такі слаўны Тур-тур-тура зняў зусім абы-што?

Крыстафер Ўокен адначасова грае Шляпніка з “Алісы” і Мішку з “Дзяніскавых расказаў”: пералічвае “я люблю” і “я не люблю”. Яшчэ вельмі харошая сцэна, калі гледачы на міні-фуршэце пасля прэм’еры арыю пяюць. Ліза Эдэльштайн і Кэтрын Боравіц падазрона аднолькавыя, я так не гуляю.

І вот яшчэ смешная спасылка, бонус ад гугла.

2 каментарыя to “Иллюминаты – это простые люди”

  1. Ананім said

    нет, я ўсё-ткі павінна вам сказаць дзякуй за должность жесточайшего долженствования

Пакінуць адказ

