также таких публичных действий, как голосование или покупка

Сакавік 28, 2010

Да таго ж, захапленне вельмі практычнае. Любімыя мною трыкатажныя вырабы ў крамах каштуюць вельмі дорага. Самой ствараць іх значна танней.

Вельмі тыповае разважанне, у якім грошы – гэта нейкая абстракцыя, якой усё адно няма, часу завалісь, а ўменні маюць чыста сімвалічнае значэнне і не таварызуюцца. А я чо, я не тое каб так за таварызацыю, але я лічу, што раз мы не індусы (у нас няма гэтых быццёвых прывілеяў – яркіх сары, кропачкі на ілбе, рыкшаў і акіяну), то і нефіг быць індусамі. Ці кітайцамі. Зімы халодныя, п’янства невычарпальнае – так нам да скандынаваў. А правільна я думаю, што паміж выключанасцю ў Кастэльза і неінфармаванасцю пра тое, па чом можна прадацца на рынку ажурных пінетак, ёсць непасрэдная сувязь? Дзядзя Лёша, вы язва, но вродзе сільна умны, пагаварыць бы з вамі.

6 каментарыяў to “также таких публичных действий, как голосование или покупка”

  1. Ананім said

    Вот і я, дзетка. Цяпер німодна казаць “таварызацыя”, цяпер кажуць “камадыфікацыя” з дзьвюмя “м”. Я лічу Вас умнай, но гэта ўсё дарма. Наста Лабада была самая разумная ў 2001м годзе, а выкладае швецкую мову.

    • janecarp said

      О прывет. Так усё дарма, гэта само сабою, мой жыццёвы план таксама – дайсці да прафесара, а потым ціха вязаць дыванкі.
      Слова яўна паходзіць ад камодзіка, но вы правы. Моцна камплексую насіць лексіку з партфеля ў журнал (хілае апраўданне, хехе), стараюся абыходзіць.
      Давайце пакінем жанр пад’ёбкі як пройдзеную фазу флірту?

  2. Ананім said

    Вот Вам прыкол пра Насту Лабаду. Я на яе зграшыў, а яна каралева белвумэн-чылаўт-эмбіенту. http://www.archive.org/details/inmix003

Пакінуць адказ

