Short cuts

Сакавік 12, 2010

Напаролася ў сваім рыцці на кіно, якое раніла ў самае сэрца такім стрыманым рытмам і нейкай (не разбяру) такой эмоцыяй. Усё звычайнае (ну побытавая плынь, здымак культуры паўсядзённасці – напэўна, я не бачылі іх паўсядзённасці жэ), калі не лічыць, што там ФМ, юная канапатая Джуліяна Мур і (хохо) Том Ўэйц (так і здаецца, што зараз ён дастане шуфлік, на якім адбітак д’ябла). Аканфузілася: ай, кажу невядомы рэжысёр (уяўляю, колькі мне яшчэ рэжысёраў невядомыя). Землятрус у канцы накрывае ўсе разлады і перапляценні, нечым падобна да ўрагану ў “Сур’ёзным чалавеку”. Накрывае, перакрывае, нечакана забітую дзевушку (мужычка пераклініла) спісваюць на катастрофу. А старая кабацкая спявачка Тэс (сама па сабе афігенная) пяе насуперак трасцы, таму што ў яе бяда, пасля якой не вельмі страшна – землятрус.

Толькі бяда, я не маю мовы, каб сказаць точна, зусім не веру свайму зроку, і не ўяўляю, ці закладзеныя ў гэты кінамафін шакаладныя таблеткі, што я выкалупваю. Сумны смайл, напэўна. Карацей, я вродзе як рэкамендую такое кіно, але не ўяўляю, каму.

Пакінуць адказ

