Kind of like a hippo, but with feathers.

Сакавік 6, 2010

Мы ўчора паглядзелі палёт навігатара (першы раз, а для многіх гэта кіно дзецтва). Харошая штучка, а гэты кадр проста вылітая я перад абліччам усё новых і новых звестак пра ўпарадкаванне свету:

Напрыклад, я крыху знаю, што бывае ў нітак крутка, і яна ўплывае. У шаліку, які я ціха лічу ідэальным у сваёй недасканаласці, сільна нестандартна гуляе нітка, петлі бягуць хто куды, а ўзор элементарны (з правых і левых), і, паколькі заўсёды ён выходзіў роўна, я падумала: ну так напэўна гэта яна, крутка Зорра!

Разабрала. Там дзве нітачкі Эс, скручаныя ў нітачку Эс. Я яшчэ нічога не разумею, толькі пішуць, што двайную нітку скручваюць з S і Z, каб яны ўраўнаважвалі адна адну. А тут два разы па S, так магчыма, прычына ў гэтым і ёсць, не знаю пакуль. Но палатно нейкай неверагоднай пругкасці выходзіць, нешта ад гумы і нешта ад коціка ў падскоку.

І тут я падумала, што ні разу ў жыцці не бачыла Z-крутку, каторая самая архаічная і якую пралі, напрыклад, гданьскія праварукія бабушкі, а S яны ўвогуле не ўмелі (толькі ляўшуны маглі, ну паталогія, а сучасны свет, значыць, і тут коціцца ў бездань). Дастала клубкі Аляксандрынай бабулі, але гэта перадавая бабуля ды яшчэ электрапрасліца, карацей там таксама S.

Рубрыка “о божа”: В норвежской этнографии известен процесс, под названием dya (умерщвление) нити. Нить основы наматывают на специальную палочку (nаste). Палочку с намотанным на нее клубком ниток выдерживают в холодной воде три дня. Нити же утка сматывают не на nаste, а в обычный клубок. Клубки складывают в полотняный мешочек и закапывают в овечий навоз на три недели. Эти две обработки позволяют нити «дозреть» и приобрести необходимые свойства утка/основы, для последующего ткачества.

Развіццё гэтай праблемы я ўяўляю толькі так: лета, яблыневы сад, я ляжу і чытаю пра крутку, а кругом ападаюць агракляшчы, і з дому клічуць абедаць неверагодна спелыя крутыя таматы.

Палёт навігатара ўчора
2 каментарыя to “Kind of like a hippo, but with feathers.”

  1. auldnick said

    нитки пуэр. ими потом вязать по лу юю, чтоб ветер шумел в соснах.

Пакінуць адказ

