жарсці, амбіцыі, дахуя масла

Студзень 29, 2010

рэшана канчаткова, што гэта будзе журнал пра кіно і ніткі. а я паглядзела “Джулі і Джулію”, і проста мушу напісаць таксама нешта такое.

суп
пра кофту, якой не відаць на гэтай карцінцы, яшчэ асобна, а нешта такое ў мяне такое: я кой-чаго здала і за кітайскім супам дазволіла сабе вярнуцца да вызываюшча-алай шкарпэткі з косамі.

пастанова такая: набіраць вочкі для шкарпэтак і рукавіц трэба пруткамі меншага памеру (калі набіраць двума, а не ўвогуле адным). а сёння вырашыла, што пятку – таксама меншымі, прычым у два разы. ну пятка яна заўсёды такая слабая, кранальная, рвецца.

(апошняе вылілася ў тэалагічны дыспут: я назіраю цыкл жыцця шкарпэткі і лічу, што ўсё расцягваецца, нітка пад цяжарам плюшчыцца і потым пераціраецца. а аляксандра – монатэіст і верыць толькі ў шаўковую нітачку. я прызнаю шаўковую нітачку, але ўсё-ткі лічу, што.)

2 каментарыя to “жарсці, амбіцыі, дахуя масла”

  1. zmila said

    віншаваю з зданьнем кой-чавы!

    а выгляд такі задумлівы, няўжо пра петлі для пятак думае? 😉

    рвецца таксама насупраць вялікага пальца! ну і/ці сярэднягя, у каго што даўжэйшае

    • janecarp said

      проста суп гэты вельмі нагадваў крухмал, і я баялася накрухмаліць якую-небудзь вантробу, як сурвэтку!

      пра пальцы думаю таксама, да.

Пакінуць адказ

